tisdag 8 september 2009

The Hidden Tarot Of The Imperial Alchemist

Ett av mina många långtidsprojekt. Tarotkort som grundas i Futharken runornas tecken och betydelse, med inbäddade shamanistiska drag. Tja vi får väl se om de blir klara i framtiden. Johan min man hjälper mig mycket med boken och jag koncentrerar mig på själva kortens utformning. Jag har copyright på bilderna därav stämpeln mitt i bilden.
Klicka på bilderna så ser ni dem ordentligt...
One of my many longtime-projects. A tarot carddeck with its origin in the Futhark, the runes signs and meaning, with a stain of shamanic influences. Well, we´ll se if it will be finished in future. Johan my husband helps me a lot with the book and I concentrate only at the design. I have copyright on these piccys, thats why you can see the watermark in it...






1 kommentarer:

m sa...

Very beautiful piccies Stina. I do hope this gets finished sometime.