torsdag 3 september 2009

Min Fotokonst Madame Inspiritus

Jag fotograferar för att jag tycker det är roligt. Jag är inte utbildad fotograf mer än att det ingick en kurs i en konstutbildning jag gick för länge sedan. Med den digitala tekniken kan man göra helt fantastiska saker och photoshop har jag jobbat med i flera år. Traditionell fotografering med framkallningsvätskor är ju också helt fantastiskt roligt men det kräver ju sin plats. En kamera och dator är allt jag behöver för detta. Vackra vänninor också....











1 kommentarer:

Ottilias Veranda sa...

Tack för besöket hos mig! Oooh så vackert! Jag skall snart ställa ut mina bilder för första gången den 10-11 oktober på Konst i kvadrat i Borlänge/Falun. Behandlade i photoshop. Det är mest naturen i stort och smått med en drömsk ton. Har ingen utbildning i vare sig foto eller photoshop...learning by doing är min melodi.Men dina bilder får mig att baxna!
hälsn Liisa