lördag 28 november 2009

And the winner is........

Hej härliga Lördag! Så var det dags för dragning av vinnaren, så spännande tyckte min son så han fick förståss dra vinnarlotten (=
Tack alla som skrivit och länkat, är inte helt kompis med bloggvärlden än, men det kommer nog...
Men nu till avgörandet: Och vinnaren är...............
Hello beautiful Saturday! Its time to announce the winner today, so exciting my son thought so of course he got the honour to pick the winner (=
Thanks to you all for the comments and links, I am not so good at this blogging yet, but soon i hope....
But now to the designation of the winner: And the winner is......







GRATTIS MALIN!!! Malin har en superfin blogg Lantliv i Norregård besök den gärna.
Paket kommer med posten i veckan som kommer.
Ja, nu ska här slappas o mysas resten av kvällen. Ha en riktigt bra fortsättning på helgen. Kram
CONGRATULATIONS MALIN!!! Malin has a beautiful blogg Lantliv i Norregård and is really worth a visit.
Now, I will spend the rest of this evening chilling with my family. I wish you a great weekend too!
xxxxxxxxxxxxxxxx

2 kommentarer:

Katta sa...

Grattis till Malin!! Han ser nöjd och stolt ut där han får vara med och dra vinnaren din lille kille. Här är det med orientalisk stjärna som gäller i år, har tröttnat fullständigt på min vita och den nya sitter redan uppe och lyser så fint. Ha en fin advent, kram Katta

Lantliv i Norregård sa...

Vad kul är det verkligen sant!!!!
Om du visste vad glad jag blir och vilken avundsjuk mamma jag har!!
Det var faktiskt hon som ringde och sa det:o) Jag var på kalas och hon kunde bara inte hålla sig!!
Jag ska vara så fin i det i jul och nyårshelgen!!!
Kram till Dig Stina och sov så gott! Malin