tisdag 22 december 2009

En vit jul/A white christmas

Tack alla ni som skriver en rad på min blogg då och då. Det är kul, är fortfarande nybörjare, men börjar så smått vänja mig vid uppmärksamheten (=
Tänk att vi får en vit jul äntligen! Julgranen är inne och klädd, julgodis bakat och svärföräldrarna på väg. Då är det bara att luta sig tillbaka och njuta av ledighet och familj.
Jag önskar er alla en riktigt God Jul!
Kram
Thanks to all of you who make comments on my blog now and then. Its fun, Im still a beginner, but Im starting to enjoy the attention (=
We will have a white christmas at last! The tree is on its place all covered with ornaments, the candy is made and my parents in law is on their way. Well, I guess its time to lean back and just enjoy the hollidays with nearest and dearest.
I wish you all a very Merry Christmas!
xxxxxxxxxxx




5 kommentarer:

Elisa Day sa...

God jul till dig med! Kram

Norregård sa...

God jul Stina!!
Vilka vackra magiska bilder du visar!! Ha en jättemysig afton;o)
Titta in i mitt julhus om du vill!!
Kram Kram Malin

Katta sa...

God Jul till dej och din familj, kram Katta

Annika Christensen sa...

God fortsättning får jag säga.
super fin gran du har. Här regnar det idag och det är så trist.
Ha det gott
Annika

Ullen sa...

Hej Stina! Hoppas du haft en mysig julhelg! Igår lekte vi med julklappar och slappade hela dagen... Juldagen är julens bästa dag enligt mig. Ikväll ska vi vidare till mina föräldrar i stugan på Öland. Maken är ute på den traditionella annandagsjakten.
Ha en mysig fortsättning på helgen!!
Kram Ullen:)